Monday, April 3, 2017

Naša Gospa




VIDI JOŠ MARIJINE KAPLJICE

O hodočašću u Lourdes: za neopisivo bogat put, na žalost, imali smo 'stisnuto' vrijeme na raspolaganju i, na još veću žalost, mobitel nije izdržao pa je bilo malo brisanja nekih fotografija kako bi sve stalo na mobitelovu memoriju. Bila sam već iscrpljena na neki način, a teško je bilo makar samo jednu fotku izbrisati. To mi se događalo nenadano jer nikada u životu nisam obraćala pažnju na fotografiranje pa se nisam niti znala pripremiti, niti sam mogla zamisliti da ću nastojati fotografirati do krajnjih granica. Jedno sam samo bila sigurna: ne smijem ništa prepustiti mojoj memoriji. Tako se ipak mobitel našao kao vrlo koristan.
Etape sam puta tek malo rasporedila na 1. Milano, 2.Carcassonne, 3.Dolazak u Lourdes, 4.Pećine, 5. Nice i Monte Carlo, 6.Otajstva, 7.Padre Pio, 8.Marseille, 9.Padova, 10.Bernadette Soubirous, ali još puno sam snimala u naselju gdje smo obitavali; dogodi se i po koja lijepa snimka. Također sam ostavila još i Križni put po Postajama i nekoliko procesijskih snimaka. 

















No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts